Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...

Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Η νηπιαγωγός και ο γυμναστής


Είμαι η Μαρία και είμαι νηπιαγωγός. Το χειμώνα ήμουν διορισμένη σε ένα νησί και έτσι οι ιστορίες σου μου έκαναν παρέα.

Από υποχρέωση σε όλους αυτούς που έγραψαν ιστορίες τους, θα στείλω και την πιο πρόσφατη δικιά μου.

Τον Ιούλιο δούλευα σε μια κατασκήνωση ιδιωτική, κοντά στην Αθήνα. Υπήρχαν και άλλοι μαζί μου (Γυμναστές και νηπιαγωγοί) αλλά φτιάχτηκε μια παρέα από μένα, την συγκάτοικό μου την Κατερίνα (νηπιαγωγός), τον Νίκο και τον Γιώργο (Γυμναστές και συγκάτοικοι και αυτοί στην κατασκήνωση) και τον Γιάννη (Γυμναστής).
Η Κατερίνα ήταν μια πολύ όμορφη, προκλητική και έξυπνη κοπέλα, ενώ ο Γιάννης ήταν ο πιο περπατημένος της παρέας. Ο Γιώργος ήταν ένας ωραίος άνδρας, φίλος του Γιάννη και με πολύ γυμνασμένο σώμα. Αφησα τελευταίο τον Νίκο, τον πιο μικρό της παρέας. Δεν έμοιαζε και πολύ με γυμναστή. Ήταν αυτό που λέμε καλό παιδί, με χιούμορ, αλλά λίγο συνεσταλμένο. Έλα όμως που εμένα αυτός μου άρεσε!
Εγώ είμαι ωραία, μελαχρινή με πολύ προσεγμένο στυλ όχι όμως πολύ προκλητικό.
Κάθε βράδυ ένας από μας ήταν νυχτερινός. Κοιμόταν (αν τα κατάφερνε) σε ένα χώρο δίπλα στο ιατρείο (εκεί υπήρχε η γιατρός μας η Κούλα) και ήταν υπεύθυνος για όλα, όλη την νύχτα. Όμως και οι άλλοι δεν μπορούσαμε να φύγουμε νύχτα, παρά μόνο μια φορά την εβδομάδα.
Ένα βράδυ λοιπόν και οι 5 αποφασίσαμε να βγούμε Αθήνα και να πάμε σε ένα club στην Γλυφάδα. Εκεί καθάριζε ο Γιάννης που είχε φοβερά κονέ.
Ντυμένοι όλοι καλά και ιδιαίτερα εγώ με την Κατερίνα. Αυτό φάνηκε αμέσως αφού μας κοίταζαν όλοι οι άνδρες του μαγαζιού. Η έκπληξη ήταν πως οι δικοί μας κοίταζαν τις άλλες! Είχαμε τρελαθεί και οι δύο μας εκεί μέσα, ένα μήνα μόνες και περιμέναμε να χαλαρώσουν λίγο έξω και να αρχίσει κανένα φλερτ. (Η Κατερίνα γούσταρε το Γιάννη). Αρχίσαμε κάποια στιγμή να ζεσταίνομε εμείς την κουβέντα με υπονοούμενα αλλά τίποτα! Ειδικά ο Νίκος δεν καταλάβαινε τίποτα και ας του τα έριχνα διακριτικά. Ο Γιάννης μιλούσε συνεχώς με γνωστούς του και η Κατερίνα νευρίαζε…
Έτσι κάποια στιγμή μιλούσαμε μόνο με το Γιώργο, αλλά είμαστε 2 με έναν και δεν μπορούσε να παιχθεί κάτι, απλά γινόταν ωραίο παιχνίδι με τα λόγια. Ωραίος και έξυπνος τελικά ο Γιώργος, αλλά δεν ξεκαθάριζε αν γουστάρει κάποια από τις δύο μας.
Τελικά κάποια στιγμή φύγαμε. Στο δρόμο της επιστροφής τα ίδια. Ο Γιάννης μιλούσε για τα κονέ του στη νύχτα, ο μικρός ο Νίκος έλεγε χαζά ανέκδοτα και μόνο ο Γιώργος είπε τελικά πως τις πιο ωραίες γυναίκες του μαγαζιού τις συνοδεύαμε εμείς.
-Ναι του λέει η Κατερίνα αλλά όλο οι άλλοι μας κοίταζαν. Εσείς τίποτε! Μετά από αυτό αλλάξαμε κουβέντα και κάποια στιγμή φτάσαμε κατασκήνωση.
Εγώ και η Κατερίνα δεν μπορούσαμε να κοιμηθούμε από τα νεύρα. Έπρεπε να κάνουμε κάτι. Η Κατερίνα μου είπε να τα ρίξω στο Γιώργο, αφού αυτή μόνο το Γιάννη γούσταρε. Εγώ η χαζή ανένδοτη.
-Όχι θέλω το Νίκο και ας είναι ξενέρωτο.
Τότε η Κατερίνα σκέφτηκε να βάλουμε σε εφαρμογή τα μεγάλα μέσα. Μου λέει λοιπόν, αύριο τη νύχτα ο Γιώργος είναι νυχτερινός και ο Νίκος θα είναι μόνος στο δωμάτιο. Το πιο πιθανό να αφήσει και την πόρτα ξεκλείδωτη μήπως χρειαστεί κάτι ο Γιώργος και επιστρέψει, άρα πας και του την πέφτεις στα ίσια. Αλλωστε οι μέρες τελειώνουν. Τρελάθηκα! Δεν ήθελα να το κάνω, αλλά τον γούσταρα. Όλη την μέρα αυτό σκεφτόμουν.
Τελικά το αποφάσισα. Θα πήγαινα!.
Όταν νύχτωσε και κοιμήθηκαν κουρασμένοι όλοι, αποφάσισα με την Κατερίνα να ντυθώ με κάτι πολύ προκλητικό. Τι όμως; Γιατί το δωμάτιο τους δεν ήταν και πολύ κοντά στο δικό μας; Τελικά φόρεσα ένα πολύ προκλητικό μπικίνι, στρίνγκ το κάτω και πολύ μικρό το επάνω (από αυτά που δεν μπορούσα να φορέσω το πρωί με τα μικρά μπροστά) και αν με συναντούσε κανείς θα έλεγα πως πάω να ρίξω μια βουτιά στην πισίνα λόγω ζέστης.
Αφού η Κατερίνα έκανε μια μικρή βόλτα και διαπίστωσε πως όλοι κοιμούνται, μου έκανε νόημα και βγήκα.
Δεν σας κρύβω πως έτρεμα. Ήταν κάτι που δεν το έχω ξανακάνει.
Φτάνω έξω από το δωμάτιο του Νίκου και του Γιώργου, βάζω το αυτί μου, τίποτα, ησυχία. Ανοίγω πολύ προσεκτικά, μπαίνω σιγά σιγά, σκοτάδι. Και αν γυρίσει ο Γιώργος; Γυρνάω και κλειδώνω την πόρτα αθόρυβα. Πλησιάζω στο δεξί κρεβάτι που μόλις φαινόταν ένα σώμα να κοιμάται. Τι κάνω τώρα; Τρέμω αλλά ταυτόχρονα νοιώθω πολύ ερεθισμένη. Πως ξυπνάμε τον Νίκο τώρα; Φτάνω δίπλα του. Δεν με έχει καταλάβει. Κοιμάται σκεπασμένος. Τότε παίρνω την απόφαση. Ή τώρα ή ποτέ!
Τραβάω το σεντόνι και τον σκουντάω σιγά σιγά. Φοράει, απ ότι με δυσκολία βλέπω, μόνο ένα άσπρο σλιπάκι. Αρχίζω να τον χαϊδεύω στην πλάτη. Τότε ξυπνάει ρωτώντας κοιμισμένα:
-Τι είναι;
Εγώ παγώνω! Δεν είναι ο Νίκος αλλά ο Γιώργος!!! Αυτός ξυπνάει τότε κανονικά και ανάβει το πορτατίφ στο κομοδίνο δίπλα. Τα χάνει και αυτός βλέποντάς με!
-Μα- Μαρία τι τι θες εδώ; Λέει, ενώ τα μάτια του ανοίγουν με μιας, βλέποντας με μισόγυμνη!
-Ε, Ε, Γιώργο, δεν ξέρω, δεν ξέρω συγνώμη, λέω εγώ, συγνώμη, δεν είσαι νυχτερινός;
Τότε αυτός τα καταλαβαίνει όλα και γελώντας μου λέει;
-Ναι ήμουν, αλλά μου ζήτησε ο Νίκος να αλλάξουμε, γιατί γουστάρει την γιατρό και θέλει να πάει για παρέα της απόψε.
Τον μαλάκα! Σκέφτομαι μέσα μου. Κοίτα το μαμμόθρεφτο που δεν μας γουστάρει κιόλας…
Τότε καταλαβαίνω πως είμαι μισόγυμνη μπροστά στον Γιώργο και κάθομαι δίπλα του στο κρεβάτι και του λέω συγνώμη Γιώργο, να… να φύγω τώρα.
Αυτός έχει περάσει το ένα του χέρι πίσω από την πλάτη μου και με χαϊδεύει απαλά.
-Γιατί να φύγεις κούκλα μου; Επειδή το μικρό θέλει άλλη; Που ξέρει αυτό να διαλέξει;
Τότε το βλέμμα μου πάει στο σλιπάκι του Γιώργου και βλέπω πόσο καυλωμένος είναι! Ασε που φαινόταν τεράστια!
-Ε.. –Ε Γιώργο δεν ξέρω…
-Τι δεν ξέρεις κούκλα μου μου λέει. Τι το θες εσύ το μικρό; Τι να σου κάνει; Κοίτα εδώ τι σου έχω. Τότε πιάνει το χέρι μου και το βάζει απ έξω απ το σλιπάκι, επάνω στον πούτσο του. Τρελάθηκα! Τεράστιος!
-Τι είναι αυτό Γιώργο; Του λέω; Πολύ μεγάλος.
-Μόνο με μεγάλους πούτσους πρέπει να γαμιέσαι εσύ καύλα μου, μου λέει και με αρπάζει και μου δίνει ένα ρουφηχτό φιλί, χώνοντας τη γλώσσα του μέχρι το λαρύγγι μου. Τρελάθηκα! Με γυρίζει με μιας και με ξαπλώνει στο κρεβάτι, ενώ συνέχιζε να με φιλάει και να μου βάζει γλώσσα. Αρχίζει και μου χαϊδεύει στο στήθος.
- Πω πω μουνάρα μου τι είσαι εσύ; Όλο το βράδυ θα σε γαμάω. Τι βυζάρες έχεις; λέει και μου βγάζει το επάνω μαγιό. Αρχίζει και μου ρουφάει τις ρόγες. Τότε αρχίζω και συνειδητοποιώ τι γίνεται. Έχω καυλώσει αφάνταστα.
-Ναι αγορίνα μου, του λέω, γάμα με. Γάμα με όσο αντέχεις. Σκίσε με!
Ο Γιώργος ακούγοντάς τα αυτά, βγάζει το σλιπάκι του,αναιβαίνει επάνω μου, κάθεται στο στήθος μου και αρχίζει να μου χτυπάει το πρόσωπο με τον πούτσο του.
-Κοίτα παλιοπούτάνα μου λέει. Κοίτα τη πούτσα θα φας! Πάρτη στο στόμα σου. Πάρτη. Τότε, πριν προφθάσω να αντιδράσω μου την βάζει στο στόμα. Κόντεψα να πνιγώ. Προσπαθώ να την γλύψω. Τεράστια! Αρχίζω σιγά σιγά να την γλύφω, ενώ ο Γιώργος μου τσίμπαγε τις ρώγες! Την βγάζω έξω να πάρω ανάσα και του παίρνω τα αρχίδια στο στόμα! Τρελάθηκε! Τι είσαι εσύ μουνάρα μου, γλύψε μου, γλύψε μου τα αρχίδια να στα αδειάσω μετά.
Είχαμε ξεφύγει από την καύλα και οι δύο.
Ο Γιώργος τότε αρχίζει πάλι να με χτυπάει στο πρόσωπο με την καυλωμένη τεράστια πούτσα του. Κατεβαίνει και με χτυπάει στα στήθη μου, στην κοιλιά μου ενώ φτάνει στο μουνάκι μου, που στάζει απ τα υγρά και το χαϊδεύει με την πούτσα του.
-Βάλτην μου Γιώργο φωνάζω, χώστην μου!
-Όχι μωρή καριόλα, δεν στη χώνω. Να έρθει να στη χώσει το μαμμόθρεφτο που ήθελες.
-Χώστη μου Γιώργο δεν αντέχω άλλο.
-Παρακάλεσέ με να σε σκίσω μωρή καριόλα. Πες πως είσαι πουτάνα.
-Ναι Γιώργο μου. Ναι πουτσαρά μου. Είμαι πουτάνα. Χώστη μου σε παρακαλώ. Σβήσε μου την καύλα. Με σένα θα γαμιέμαι μόνο από δω και πέρα. Με την πουτσάρα σου μόνο.
Τότε μου την χώνει όλη με μια κίνηση που με πέθανε στον πόνο. -ΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ, Αααααααααααααχχχχχχχχχχχχ Γιώργο μου, πονάω, πονάω σου λέω, περίμενε, φωνάζω εγώ. Τίποτα αυτός. Μου την έχωσε όλη και άρχισε με δύναμη και ταχύτητα να μπαίνει και να βγαίνει μέσα στο μουνάκι μου. Ποτέ δεν πίστευα πως θα μου άρεσε τόσο ο πόνος.
-Ναι, Ναι αγορίνα μου σκίσε με, γάμα με, γάμα με την πουτάνα.΄Καίει Γιώργο, καίει η πούτσα σου. Ναι αγόρι μου κοντεύω, ναι ,ναι έρχομαι, χύνω, ναι χύύύύνωωωωω, χύύύύνωωωωωωωωωω. Ααααααααααααααχχχχχχχχχχχχ.
Δεν με ένοιαζε αν θα ακουστώ μόνο πόναγα, έχυνα ατέλειωτα και φώναζα. Είχε φτάσει και αυτός στο αμήν. Τότε ο Γιώργος βγαίνει από μέσα μου, με την καυλωμένη πούτσα του να στάζει από τα χύσια μου και την πετάει μπροστά στο πρόσωπό μου. Πριν προλάβω να την ακουμπήσω αρχίζει και χύνει. Τα πετάει στο πρόσωπό μου. Ανοίγω το στόμα μου να ρουφήξω όσα προλάβω.
-Ναι παλιοπουτάνα ρούφα τα. Πάρτα πουτάναααααααααααα, φωνάζει ο Γιώργος.
Τότε αρχίζω να του γλύφω και να του ρουφάω τον πούτσο, για να τον καθαρίσω. Τότε ήταν που τρελάθηκα. Αρχισε αμέσως να του σηκώνεται πάλι. Δεν μου είχε ξανασυμβεί αυτό. Συνέχισα και σε λίγο ο Γιώργος ήταν έτοιμος για τον δεύτερο γύρο.

Αλλά αυτόν θα σας τον περιγράψω σε άλλο γράμμα μου.
 






http://flock.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου