Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...

Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Στο πάρτυ με τη μάνα της φίλης...

Η όλη φάση διαδραματίστηκε σε ένα πάρτυ στην όταν είμασταν στην τελευταία τάξη του λυκείου. Τη χρονιά εκείνη ο κολλητός μου φίλος ο Νίκος τα είχε φτιάξει με μια συμμαθήτρια μας, Γεωργία. Η Γεωργία έμενε μαζί με τη μάνα της, η οποία ήταν χωρισμένη αρκετά χρόνια. Φαίνεται όμως ότι μάνα και κόρη είχαν μεγάλη όρεξη να ικανοποιούν τους άντρες. Ο φίλος μου από τη μέρα που τα έφτιαξε με τη Γεωργία πραγματικά είχε λιώσει στο γαμήσι που λένε. Αλλά και για τη μάνα της, την κυρία Φανή, τα μυνήματα που έφταναν στα αφτιά μας ήταν άκρως ερεθιστικά. Χρόνια χωρισμένη, άλλαζε τους εραστές συνεχώς, και σύμφωνα με τα λεγόμενα της φίλης μας, η μάνα της πηδιόταν συνεχώς με κάθε ευκαιρία. Εκείνο το βράδυ η Γεωργία είχε οργανώσει ένα παρτάκι στο σπίτι της και φυσικά δε μπορούσαμε να λείπουμε. Αφού η ώρα είχε περάσει αρκετά όλοι οι συμμαθητές μας που ήταν καλεσμένοι στο πάρτυ έφυγαν και μείναμε οι τρείς μας στο σπίτι. Εγώ έμεινα με το φίλο μου για να φύγουμε μαζί. Λίγο όμως πριν φύγουν και οι τελευταίοι ο Νίκος με παίρνει λίγο απόμερα και μου λέει: - Ρε φίλε θέλω μια χάρη. Αφού φύγουν όλοι ξέρεις θέλουμε με τη Γεωργία να το κάνουμε.

Αν δε θέλεις να φύγεις μόνος, σε παρακαλώ θα περιμένεις λίγο. Δε θα αργήσουμε. ¨Ένα γρήγορο θα ρίξουμε και φέυγουμε… Φυσικά δε μπορούσα να αρνηθώ, μιας που ήταν πολύ καλός φίλος. Έτσι αφού έφυγαν όλοι τα παιδιά πήγαν στο δωμάτιο της Γεωργίας για να το κάνουν, και εγώ έμεινα στο σαλόνι περιμένοντας για να φύγουμε. Μετά από λίγα λεπτά άρχισαν να ακούγονται τα βογγητά της φίλης μας από το δωμάτιο, πράγμα που εμένα με είχε καυλώσει απίστευτα… Τότε ακούστηκαν κλειδιά στη πόρτα. Η πόρτα άνοιξε και να η μάνα της Γεωργίας που γύρισε σπίτι. Είχε φύγει από νωρίς αφήνοντάς εμάς τα παιδιά να έχουμε άνεση στο παρτυ. Ήταν μια πανέμορφη γυναίκα, γύρω στα 45, με απίστευτο σώμα, μεγάλα στητά βυζιά, και φορούσε ένα πολύ καυτό κοντό μάυρο φόρεμα που άφηνε τα προσόντα της φανερά στον καθέναν. Μπαίνοντας στο σπίτι απόρησε που με είδε στο σαλόνι μόνο μου.

- Γειά σου αγόρι μου. Μα τι κάνεις εδώ μόνος σου; Κόλλησα δεν ήξερα τι να της πώ. Όμως η Φανή ακούγοντας τα βογγητά από το δωμάτιο της κόρης της κατάλαβε αμέσως τι συμβάινει…

- Ααα η κορούλα μου πηδιέται με τον δικό της;

- Ε κυρία Φανή καταλαβαίνετε…

- Ναι αλλά παει καλά; Πήγε να κάνει τέτοιο πράγμα με εσένα εδώ να περιμένεις;
- Ε δε με πειράζει…
- Τουλάχιστον δε μπορούσε να κάνει πιο σιγά; Είναι ανάγκη να φωνάζει κιόλας; Μα τελικά τόσο πουτάνα είναι η κόρη μου;
- Ε κυρία Φανή μην λέτε…
- Όχι αγόρι μου έτσι είναι. Δε λέω. Και έμενα μου αρέσει πολύ να πηδιέμαι αλλά ξέρω να συγκρατούμαι… Δε πίστευα στα αυτιά μου.. Τι μου έλεγε η μάνα της φίλης μου… Η κυρία Φανή τότε παρατήρησε το φούσκωμα στο παντελόνι μου. Κατάλαβε αμέσως ότι είχα καυλώσει με το όλο σκηνικό. Τότε χαμωγέλασε πονηρά και μου λεει: - Βλέπω αγόρι μου ότι έχεις φτιαχτεί ε?

- Ε κυρία Φανή… Λογικό δεν είναι. Τόση ώρα ακούγοντας τα βογγητά της Γεωργίας τι να κάνω…

- Έχεις δίκιο. Μην ντρέπεσαι. Μόνο ένα πράγμα μπορώ να κάνω σαν οικοδέσποινα για να ξεπληρώσω την ανοησία της κόρης μου…

- Τι εννοείτε; - Το μόνο που μπορώ να κάνω για εσένα έτσι όπως έχει γίνει το πράγμα, δε μπορώ να κάνω κάτι άλλο παρά να σε ικανοποιήσω… Τα μάτια μου άστραψαν… Δε μπορούσα ποτέ να σκεφτώ ότι θα μου δινόταν τόσο εύκολα η ευκαιρία να πηδήξω αυτή την πανέμορφη γυναίκα.

- Μην το σκέφτεσαι. Αρκεί να κάνουμε γρήγορα και ησυχία να μην μας ακούσουν. Δε θέλω να μαθευτεί, μου το υπόσχεσαι; - Φυσικά το υπόσχομαι. Θα το κάνετε αυτό για εμένα; Τότε η κυρία Φανή σηκώθηκε, με έπιασε από το χέρι και με οδήγησε στο μπάνιο. Μπήκαμε μέσα και κλείδωσε πίσω την πόρτα.


- Έλα δεν έχουμε πολύ χρόνο. Και ησυχία μην ακουστούμε ε; Ξεκούμπωσε το σουτιέν της και κατέβασε τις τιράντες από το φόρεμα και το σουτιέν αφήνοντας τα δυο μεγάλα υπέροχα βυζιά να βγούν έξω. Με τη μία τα έπιασα και τα ζόυληξα, και άρχισα να τα φιλάω. - Έλα αγόρι μου δεν έχουμε χρόνο για παιχνίδια και προκαταρκτικά. Ένα γρήγορο πήδημα προλαβαίνουμε μόνο. Και ησυχία ε… Μου ξεκούμπωσε το παντελόνι και μου το έσπρωξε κάτω. Μετά μου κατέβασε το μποξεράκι μέχρι τα γόνατα. Είδε τον καυλωμένο πούτσο μου να πετάγεται έξω…

- Α ωραία βλέπω ότι είσαι ήδη έτοιμος. Έλα να με γαμίσεις…

- Ναι αλλά ξέρετε… Δεν έχουμε προφυλακτικά… - Δε πειράζει αγόρι μου. Παίρνω αντισυλλιπτικά και είμαι πεντακάθαρη. Μην φοβάσαι. Έλα λοιπόν. Δεν προλαβαίνουμε. Πήγε μπροστά από το νιπτήρα του μπάνιου τραβώντας με και εμένα από πίσω της. Την έβλεπα από τον καθρέφτη να με κοιτάει σαν να μου λεει τώρα θα με φας… Σηκώνει το φόρεμα της μέχρι τη μέση, και με μια κίνηση κατεβάζει το στρινγκάκι της μέχρι τα γόνατα.. Σκύβει ελαφρά προς τα εμπρός, σε θέση ετοιμη για πήδημα… Πραγματικά ήταν μια εικόνα που μόνο σε φαντασιώσεις μου την είχα δεί και τώρα ήταν πραγματικότητα. Μια πανέμορφη 45άρα πάνω σε ψιλοτάκουνε γόβες, μπροστά μου, με το φόρεμα ανεβασμένο, το στρινγκάκι στα γόνατα, και από το καθρέφτη να βλέπω δυο τεράστιες βυζάρες και το πρόσωπό της να με κοιτάει σαν λυσσασμένη.


- Μα έλα λοιπόν. Πάρε με σου λέω… Πλησίασα, ακούμπησα στην αρχή τον πούτσο μου πάνω στα μουνόχειλά της και μια μία κίνηση τον έχωσα όλο μέσα της. Η κυρία Φανή δαγκονότανε για να μην κάνει θόρυβο. Ήθελε πολύ να βγάλει δυνατές κραυγές ηδονής αλλά θα μας άκουγαν. Με τα χέρια μου χούφτωσα πολύ σφιχτά τις βυζάρες της, ενώ τη γαμούσα πολύ δυνατά. Εκείνη είχε φέρει τα χέρια πίσω μου και πιάνοντας μου τον κόλο με έσπρωχνε πιο δυνατά μέσα της. Την γαμούσα όλο και πιο γρήγορα. Εκείνη είχε καρφωθεί να με κοιτάζει από τον καθρέφτη και προσπαθούσε να μην βγάλει κανένα βογγητό μην μας ακούσουν. Μετά από αλλεπάλληλα σφυροκοπήματα του μουνιού της τα χύσια μου γέμισαν το μουνί της. Εγώ σταμάτησα ενώ εκείνη κουνούσε λίγο την λεκάνη της περιμένοντας να στραγγίξει και η τελευταία σταγόνα μέσα της. Μετά μου έβγαλε αργά αργά τον πούτσο από το μουνί της. Γύρισε μπροστά μου, έσκυψε και με τη γλώσσα της μου τον καθάρισε απαλά. Πήρε ένα κομμάτι χαρτί και εκείνη και σκούπισε το γαμιμένο πλέον μουνάκι της. Σηκώθηκε τράβηξε πάλι επάνω το στρινγκάκι της και ξαναέβαλε μέσα στο φόρεμα τα βυζιά της. Εγώ ταυτόχρονα ανέβασα το παντελόνι μου. - Πιστεύω να πέρασες καλά στο πάρτυ της κόρης μου αγόρι μου, μου λέει. - Και το συζητάτε; Σας ευχαριστώ. - Μην σου ξεφύγει κουβέντα ε; Λοιπόν εγώ φέυγω σιγά σιγά μην μας πάρουν χαμπάρι. Θα περιμένω στο αμάξι και μόλις σας δώ να φεύγετε θα ανέβω. Εσύ εννοείται ότι δε με είδες κάν ε; - Φυσικά. Καλό βράδυ και ευχαριστώ… - Καλό βράδυ γλυκούλη μου… Η κυρία Φανή έφυγε και εγώ έμεινα στο σαλόνι. Μετά από λίγο και ο φίλος μου βγήκε από το δωμάτιο της Γεωργίας και φύγαμε. Μου ζήτησε χίλιες φορές συγνώμη για αυτό που έγινε. Που να ήξερε όμως…



http://flock.gr/

1 σχόλιο: