Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...

Οι ιστορίες ΔΕΝ είναι δικές μας...είναι απλά μια προσπάθεια να μαζέψουμε όσο γίνετε πιό πολλές ελληνικές ιστορίες μαζεμένες..

Σάββατο 11 Ιουνίου 2011

Η κολλητή της αδερφής μου


Θα σας διηγηθώ μια ιστορία που συνέβη πέρυσι το καλοκαίρι και πραγματικά ήταν πέρα από κάθε φαντασία μου.  Αφού είχαν τελειώσει οι διακοπές του καλοκαιριού, κανονίσαμε ένα σαββατοκύριακο εγώ, η αδερφή...
μου η Μαρία, η κολλητή της η Αναστασία και ο κολλητός μου ο Θανάσης να περάσουμε ένα τετραήμερο στο εξοχικό μας.

Την κολλητή της αδερφής μου δεν τη γνωρίζαμε γιατί την είχε γνωρίσει στην επαρχία όπου και σπούδαζε, οπότε με το Θανάση μας είχε φάει η περιέργεια να δούμε περί τίνος πρόκειται. Το μόνο που ξέραμε ήταν ότι ήταν είκοσι έξι ετών.

Αφού φτάσαμε οι τρεις μας στο εξοχικό μεσημεράκι και τακτοποιηθήκαμε και περιμέναμε να έρθει το απόγευμα όπου και θα παραλαμβάναμε την Αναστασία από τα κτελ. Τελικά όταν άνοιξε η πόρτα κατέβηκε ένα ξανθό ξέκωλο, μετρίου αναστήματος, με μαλλί βαμμένο πλατινέ, ενώ φορούσε ένα χαμηλοκάβαλο ξεβαμμένο τζιν που τόνιζε υπέροχα τον απίστευτο κώλο της.

Η κορυφαία στιγμή βέβαια ήταν όταν έσκυψε να αφήσει τις βαλίτσες της και φάνηκε από μέσα το λεοπαρδαλέ στρινγκάκι της. Γυρνάω στο Θανάση και του λέω: 

-    «Πισωκίνητη η γκόμενα!» και έσκασε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά. 

Παρόλα όμως τα αρχικά αισιόδοξα μηνύματα που μας έδειξε με την εμφάνιση της και παρόλο που είχαμε μείνει να θαυμάζουμε την κωλάρα της στη θάλασσα, κατά τα άλλα δε φαινόταν να δείχνει κανένα ίχνος ενδιαφέροντος για μας.

Κλεινόταν με τις ώρες στο δωμάτιο με την αδερφή μου και χαζογελούσαν χωρίς να μας δίνουν σημασία. Ακόμα και τις ώρες που ήμασταν όλοι μαζί η Αναστασία ήταν ήπιων τόνων και σε καμία περίπτωση η εμφάνιση της δεν κολλούσε με το χαρακτήρα της. Μου είχε κάνει εντύπωση ότι δε με κοιτούσε καν στα μάτια όταν μου μιλούσε! 

Έτσι κύλησαν οι μέρες μέχρι το μοιραίο βράδυ. είχαμε βγει σε ένα κλαμπάκι και τα είχαμε ψιλοπιεί. Εγώ και ο Θανάσης κολλάγαμε σε κάτι γκόμενες δίπλα μας και η κατάσταση προχωρούσε. Το μυαλό μου βέβαια ήταν πάντα στην Αναστασία, η οποία μου φάνηκε ότι έριχνε κλεφτές ματιές προς το μέρος μας. Σε κάποια φάση ήρθαν κάτι τύποι και πήγαν να πιάσουν κουβέντα στη Μαρία και την Αναστασία, οπότε αφού ζητήσαμε το λόγο και πήγε να γίνει παρεξήγηση, ήρθαν οι μπράβοι για να μη γίνει φασαρία και μας ζήτησαν να φύγουμε.

Η Αναστασία είχε πιει λίγο παραπάνω και με κρατούσε από τη μέση για να βγει έξω, ενώ η αδερφή μου γκρίνιαζε μπροστά ότι τους κάναμε ρεζίλι κλπ κλπ. Φτάνοντας στο σπίτι κάτσαμε στον καναπέ στο σαλόνι. Η Αναστασία ήρθε και έκατσε ακριβώς δίπλα μου και διακριτικά είχα περάσει το χέρι μου και της χάιδευα τη μέση, ενώ αυτή μάλλον το ευχαριστιόταν. Αφού ακούσαμε τη γκρίνια της αδερφής μου, είπε πως νυστάζει και την έκανε για ύπνο, οπότε μείναμε εγώ, ο Θανάσης και η Αναστασία, η οποία είχε ξαπλώσει στον καναπέ και ακουμπούσε το κεφάλι της τα πόδια μου.

Καθώς της χάιδευα τα μαλλιά, κατέβαζα το χέρι μου αργά προς το στήθος της και μέσα από το μπλουζάκι που φορούσε. Άρχισαν σιγά-σιγά να διαγράφονται οι ρώγες της αφού δε φορούσε σουτιέν, ενώ η συζήτηση μεταξύ μας συνεχιζόταν χωρίς να συμβαίνει τίποτα. Σε κάποια φάση την έκανε ο Θανάσης για τουαλέτα έχοντας ψυλλιαστεί ότι κάτι παίζεται. Μόλις έφυγε κατέβασα το χέρι μου στα βυζιά της και έβγαλε μια κραυγή όλο καύλα! Αρχίσαμε να φιλιόμαστε όλο πάθος, ενώ είχα περάσει το άλλο χέρι μου κάτω από τη φουστίτσα της και έχοντας παραμερίσει το στρινγκάκι της έβαλα δυο δάχτυλα μέσα στο καλοξυρισμένο μουνάκι της. Τότε ήταν που ακούσαμε την πόρτα της τουαλέτας. Ήταν ο Θανάσης, οπότε σταματήσαμε απότομα και σηκώθηκε η Αναστασία να πάει και αυτή τουαλέτα.

Είπα λοιπόν του Θανάση τι έγινε και του ζήτησα μόλις γυρίσει η Αναστασία να την κάνει και αυτός για ύπνο για να αφήσει το πεδίο ελεύθερο. Έτσι και έγινε. Η αδερφή μου κοιμόταν στο ίδιο δωμάτιο με την Αναστασία, ο Θανάσης στο σαλόνι και εγώ στο διπλό κρεβάτι στο άλλο υπνοδωμάτιο.

Αφού μας καληνύχτισε ο Θανάσης, η Αναστασία πήγε να φύγει και αυτή για ύπνο άλλα την τράβηξα στο δωμάτιο μου και έκλεισα την πόρτα. Ξεκούμπωσα το παντελόνι μου που τόση ώρα με έσφιγγε απίστευτα και αμέσως μου το τράβηξε μαζί με το μποξεράκι μου και άρχισε να γλύφει τον πούτσο μου που ήταν έτοιμος να εκραγεί! Της φώναξα ότι έχυνα άλλα αυτή συνέχισε πιο μανιασμένα να μου κάνει ένα καταπληκτικό τσιμπούκι. 

Αφού τελείωσα στο στόμα της και τα κατάπιε όλα ήρθε η σειρά μου να τη γδύσω. Της έβγαλα το μπλουζάκι και πετάχτηκαν έξω τα βυζάκια της που ήταν κανονικά σε μέγεθος άλλα οι ρώγες της ήταν απίστευτα πεταχτές. 
Άρχισα να τις γλύφω και να τις δαγκώνω και αυτή μουρμούριζε ότι δεν άντεχε άλλο. Αφού την απάλλαξα και από τη φουστίτσα της, έμεινε με το στρινγκάκι και επιτέλους μπορούσα να ξεσκίσω αυτή την υπέροχη κωλάρα που τόσες μέρες είχα βάλει στο μάτι. Αφού παραμέρισα το στρινγκάκι της, έπαιξα με τον πούτσο μου στα πρησμένα μουνόχειλα της που είχαν πλημμυρίσει από υγρά. 

Τελικά δεν άντεξε άλλο, μου έπιασε τον πούτσο και αφού έβγαλε μια κραυγή ανακούφισης και καύλας τον βύθισε στο μουνάκι της που ήταν όσο πρέπει στενό και πολύ υγρό. άρχισε να με καβαλάει σα σκύλα με το ένα χέρι της να τρίβει το μουνάκι της και το άλλο να τσιμπάει τις ρώγες της. Ένιωθα απίστευτη καύλα και από λεπτό σε λεπτό θα έχυνα πάλι. 

Πήγα να τραβηχτώ άλλα δε με άφησε και μόλις της είπα ότι έχυνα, ένιωσα το μουνί της να συσπάται και να στραγγίζει τον πούτσο μου που έχυσε βαθιά μέσα της. Ήταν απίστευτο συναίσθημα. Αφού κάναμε από ένα τσιγάρο αμίλητοι γύρισε και μου έδωσε ένα ηδονικότατο γλωσσόφιλο που ξαναξύπνησε τον πούτσο μου και αυτή το κατάλαβε, αφού έσκασε ένα πονηρό χαμόγελο. 

Τότε την γύρισα στα τέσσερα και έμπηξα τον πούτσο μου για άλλη μια φορά βαθιά μέσα της. Στην αρχή τη γαμούσα με αργό ρυθμό που ολοένα και τον αύξανα, ενώ αυτή άρχισε να βογκάει όλο και πιο έντονα.

Ένιωθα τα αρχίδια μου να ακουμπάνε το καλοξυρισμένο μουνάκι της και αυτό με καύλωνε απίστευτα. Ταυτόχρονα είχα βυθίσει και ένα δάχτυλο στο κωλαράκι της και της άρεσε πολύ μιας και άρχισε να μου μιλάει πρόστυχα ότι ήθελε να την ξεσκίσω από όλες τις τρυπούλες της και άλλα τέτοια... Δεν άντεξα άλλο και πάνω που ήμουν έτοιμος να χύσω τη γύρισα ανάσκελα και τελείωσα πάνω στα βυζιά της. 

Ήταν τόσο καυλωμένη που έπιανε τα χύσια μου και χάιδευε το μουνάκι της... μετά από κανένα μισάωρο έφυγε και πήγε να κοιμηθεί στης αδερφής μου για να μην καταλάβει κανείς τίποτα. Μετά από δύο μέρες φύγαμε άλλα ήρθε πάλι να με δει 

στην Αθήνα και τότε έγιναν όργια.






http://flock.gr/

3 σχόλια: